Czy opłaca się inwestować w reklamę na kopercie kurierskiej

Czy opłaca się inwestować w reklamę na kopercie kurierskiej

Przedsiębiorcy, którzy posiadają własne firmy bardzo dobrze wiedzą jak istotną kwestią jest odpowiednie zareklamowanie swojej działalności. Niestety działania promocyjne wcale nie należą do najtańszych, a małe firmy borykają się z jeszcze większym problemem na tym polu, ponieważ nie mają tak wysokich dochodów jak ogromne korporacje. Istnieją jednak takie formy reklamy, które są skuteczne, ale nie należą do horrendalnie drogich. Właśnie takim typem promocji swojej działalności jest umieszczenie reklamy na kopertach kurierskich. Ważne pierwsze wrażenie

Nie od dziś wiadomo, że warto jest wywrzeć dobre pierwsze wrażenie i niezależne jest to od tego czy mówimy o działaniach biznesowych czy też poruszamy kwestie prywatne. To, jakie zrobimy pierwsze wrażenie bardzo mocno oddziałuje na dalszy przebieg sytuacji i pobudza szereg działań. Wyobraźmy sobie prostą sytuację – zamawiamy piękną sukienkę w sklepie internetowym, a przychodzi ona w zwykłym, brzydkim szarym kartonie. Pomimo tego, że wydawać by się mogło, że najistotniejsza jest zawartość, to jednak sposób opakowania i dostarczenia również jest niezwykle istotny. Jeśli zaś nasza sukienka zapakowana zostanie w profesjonalny foliopak, na którym widnieć będzie logo naszej firmy to towar nie tylko zostanie dokładnie zabezpieczony, ale również pozytywnie odebrany jeszcze przed rozpakowaniem. W takim wypadku możemy być pewni, że klient na pewno wróci do naszych usług i towarów w przyszłości. Sposób na wyróżnienie się

Koperta kurierska w swojej klasycznej formie jest pozbawiona jakichkolwiek grafik i kolorów, co sprawia, że w sytuacji, gdyby każda firma chciała wysłać jednemu odbiorcy swoje produkty, niemożliwe byłoby rozpoznanie co pochodzi od kogo bez konieczności rozpakowania. Dzięki temu, że każdy foliopak posiada własną grafikę, opatrzony jest claimem marki od razu jesteśmy w stanie określić gdzie znajduje się jaki zamówiony towar. Budowanie przywiązania z marką

Pomimo tego, że jest to rzecz, której na co dzień możemy nie zauważać to jednak podświadomie konsumenci lubią, gdy opakowany towar jest opatrzony informacjami skąd i od kogo pochodzi. Dzięki temu buduje się tak zwane przywiązanie do danej marki, co sprawia, że w podświadomości konsumenta pozostają takie dane jak: logo, claim czy brand hero, które wpływają pozytywnie na rozpoznawalność firmy.

Reklama na foliopaku jest bardzo dobrym pomysłem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Oprócz szeregu pozytywnych działań, jakie wywiera ona na odbiorcach, dodatkowym atutem jest również to, że jest niedroga i każdy jest w stanie sobie na nią pozwolić.